Lesen ATFX

Perlindungan dan keselamatan dana ialah keutamaan anda. Oleh itu, ia juga menjadi keutamaan kami. Akaun dagangan ATFX anda dilindungi oleh rangka kerja kami yang sangat selamat dan membolehkan anda membuat deposit dengan yakin.

ATFX dikawal selia secara global oleh beberapa pihak berkuasa untuk melindungi anda dan dana anda.

Peraturan

ATFX beroperasi dalam sektor industri perkhidmatan kewangan yang dikawal selia dengan sangat baik dan terkawal. Operasi kami patuh pada peraturan tempatan dan wilayah yang memantau cara kami menjaga kelakuan kami. Peraturan ini merangkumi keperluan modal yang menghendaki kami mempunyai tahap modal tertentu untuk berdagang.

Perubahan peraturan telah diperoleh daripada E.U dan juga peraturan perlindungan data yang baru. Ini untuk melindungi cara kami mengumpul dan menggunakan maklumat peribadi yang anda berikan kepada kami.

Siapakah Pengawal Selia?

AT Global Markets (U.K.) Limited di United Kingdom diberi kuasa dan dikawal selia oleh Financial Conduct Authority (FCA).

AT Global Markets SA (Pty) Ltd dikawal oleh Pihak Berkuasa Kelakuan Sektor Kewangan (FSCA) di Afrika Selatan dan pembekal derivatif OTC berlesen.

AT Global Markets (Australia) Pty Ltd dikawal selia oleh Suruhanjaya Sekuriti dan Pelaburan Australia (ASIC) di Australia.

ATFX Mena Financial Services LLC dikawal selia oleh Pihak Berkuasa Sekuriti dan Komoditi (SCA) di Emiriah Arab Bersatu.

ATFX Global Markets (C.Y.) Limited di Cyprus dikawal oleh Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa Cyprus (CySEC).

AT Global Markets Intl Ltd dilesenkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Kewangan (FSC) di Mauritius.

AT Global Markets (SC) Limited dikawal oleh Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan (FSA) di Seychelles.

AT Global Financial Services (HK) Limited diberi kuasa dan dikawal selia oleh Suruhanjaya Sekuriti dan Niaga Hadapan di Hong Kong.

Financial Conduct Authority ialah badan kawal selia kewangan yang berpusat di United Kingdom. Namun, ia beroperasi secara bebas daripada Kerajaan U.K. FCA mengenakan bayaran terhadap ahli industri perkhidmatan kewangan. FCA mengawal selia syarikat kewangan yang memberikan perkhidmatan kepada pengguna dan mengekalkan integriti pasaran kewangan di United Kingdom.

Financial Sector Conduct Authority (FSCA) ialah badan kawal selia di Afrika Selatan yang bertanggungjawab untuk mengawasi kelakuan institusi kewangan dan memastikan perlindungan pengguna dalam sektor kewangan. Fokus utamanya adalah untuk meningkatkan dan menyokong kecekapan dan integriti pasaran kewangan melalui pengawalan dan penyeliaan yang mantap.

Australian Securities and Investment Commission (ASIC) ialah pihak berkuasa kawal selia utama Australia yang menyelia sektor korporat, kewangan dan pelaburan. Ditubuhkan oleh kerajaan Australia, peranan ASIC melibatkan penguatkuasaan peraturan, menggalakkan ketelusan dan memastikan integriti pasaran kewangan Australia.

Securities and Commodities Authority (SCA) ialah agensi kawal selia kewangan persekutuan di Emiriah Arab Bersatu. Ia ditubuhkan berdasarkan Dekri Persekutuan No.4 tahun 2000 untuk menyelia dan memantau pasaran kewangan di UAE.

Cyprus Securities and Exchange Commission, yang dikenali sebagai CySEC, merupakan agensi penguatkuasa kewangan di Cyprus. Sebagai negara anggota EU, peraturan kewangan dan operasi CySEC mematuhi undang-undang pengharmonian kewangan MiFID Eropah.

Merujuk pada Akta Sekuriti 2005, FSC ialah pengawal selia pasaran kewangan bukan bank di Mauritius. Ia terdiri daripada Bursa Sekuriti, kemudahan penjelasan dan penyelesaian, sistem perdagangan sekuriti dan Skim Pelaburan Kolektif dan perantara.

FSA diwujudkan untuk membangun, mengawal selia dan memantau sektor kewangan bukan bank dan antarabangsa mengikut amalan terbaik antarabangsa. FSA menggalakkan keselamatan dan integriti dalam industri, untuk meningkatkan reputasi St. Vincent dan the Grenadines sebagai pusat kewangan yang selamat dan kompetitif.

Securities and Futures Commission (SFC) di Hong Kong ialah badan berkanun yang mengawal selia sekuriti dan pasaran niaga hadapan untuk memastikan keadilan, ketelusan dan integriti. Ia menyelia peserta pasaran, menguatkuasakan undang-undang, dan menyediakan peraturan untuk mencegah penyelewengan, sambil juga mendidik pelabur dan mempromosikan Hong Kong sebagai pusat kewangan global.

ATFX

Restrictions on Use

Products and Services on this website are not suitable for Hong Kong residents. Such information and materials should not be regarded as or constitute a distribution, an offer, solicitation to buy or sell any investments.

使用限制: 本網站的產品及服務不適合香港居民使用。網站內部的信息和素材不應被視為分銷,要約,買入或賣出任何投資產品。

ATFX

Restrictions on Use

Products and Services on this website are not suitable for the UK residents. Such information and materials should not be regarded as or constitute a distribution, an offer, or a solicitation to buy or sell any investments. Please visit https://atfxgm.eu/en/ to proceed.

ATFX

Restrictions on Use

AT Global Markets (UK) Limited does not offer trading services to retail clients.
If you are a professional client, please visit https://atfxconnect.com